Fagdag om innføringstilbud i grunnskolen, 3.11.2015

Innledning v/Noor Jdid og Shazia Mushtaq

Hva er en god begynnelse? Hvordan legger skolen til rette for nyankomne elever? v/ Sunil Loona, NAFO

Kartlegging i et flerspråklig perspektiv v/ Liv Bøyesen, NAFO

Trekantsamarbeid – nøkkelen til suksess! v/ Marte Moe Lysaker, Rosenborg skole i Trondheim

Mottak og oppfølging av nyankomne elever ved Allangen skole v/ Elin Lyngstad, Allanengen skole i Kristiansund.

Overgang fra innføringstilbud v/ Vigdis Glømmen, NAFO

Innføringstilbud på ungdomstrinnet – vurdering med karakter v/ Hanne Haugli, NAFO

Bruk av genrepedagogikk og tospråklighet i undervisningen av nyankomne elever v/ Remziye Gultekin og Majlinda Balija, Dammhagskolan i Landskrona

Nettverksarbeid v/ Margaret Moberg, lærer ved Kinsarvik skule og initiativtaker til Facebook-gruppa Norsk som andrespråk

Evaluering av særskilt språkopplæring og innføringstilbud – utfordringer og suksessfaktorer for innføringstilbud i grunnskolen v/ Marianne Holmesland, Rambøll Management Consulting

Tilbakestill glemt passord
Skriv inn epostadressen dersom du vil ha tilsendt nytt passord